کافه دیز یک پاتوق یک دنیا خاطره
نوشته شده توسط : newequipmetreasons

کافه سان دیز یک پاتوق یک دنیا خاطره: پاتوق محلی است که (معمولا) عده‌ای با یک سری علایق مشترک اوقات فراغت و با هم بودنشان را در آن سپری می‌کنند. این پاتوق‌ها معمولا ویژگی‌هایی دارند که باعث جذب میهمانان خاص پسندشان می‌شود.

 

کافه سان دیز یک داینر است و راه اندازی کافی شاپ ان اخیرا انجام گرفته است. داینر به رستوران کوچکی می‌گویند که معمولا ۲۴ ساعت، ۷ روز هفته باز است و منوی خوب و کار راه اندازی دارد. دوران طلایی این داینرها دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی و در آمریکا و کانادا بوده است و حتما نمونه‌هایی از آن را در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی دیده‌اید. کافه رستورانی با موزائیک‌های سفید مشکی شطرنجی، صندلی‌های چرمی، دیوارهای سبز کمرنگ که روی میزهای آن میلک شیک، خوراک لوبیا و هات داگ و برگر به چشم می‌خورد.

 

راه اندازی کافی شاپ سان دیز هم سعی کرده تا نمونه‌ای بسیار شبیه به یک داینر دهه ۵۰ آمریکایی باشد. از رنگ دیوارها، نئون‌های جذاب، کانتری با ۵، ۶ صندلی که خوراک یک معاشرت دوستانه به صرف یک لیموناد گواراست و موزیک‌های جز و بلوز قدیمی. این کافه در همین اندک زمانی که از افتتاحش می‌گذرد تبدیل یک پاتوق ثابت برای بسیاری از جوانان و عده‌ای که از آن دوره‌های قدیمی خاطره خوش دارند شده است. به جز چند قاب عکس کوچک که تقریبا هیچ همخوانی با طراحی و دکور کافه سان دیز ندارد، تمام المان‌های خوب بودن برای یک کافه کوچک صاحب سبک را می‌توان در اینجا یافت.

 

پاتوق محلی است که (معمولا) عده‌ای با یک سری علایق مشترک اوقات فراغت و با هم بودنشان را در آن سپری می‌کنند. این پاتوق‌ها معمولا ویژگی‌هایی دارند که باعث جذب میهمانان خاص پسندشان می‌شود





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: